Exactly

Haft en riktigt grym dag idag! Kort och rolig dag på praktiken med ungarna. Slutade kvart över ett. Mötte upp Ida och drog mot stan. Käkade lunch på Tzatsiki och snackade massa skit! Sen drog vi ned på stan och shoppade lite, fixade alkohol till imorgon osv.. Hann med en afterwork på Pitchers också! Killen i baren erbjöd mig jobb där också faktiskt, när jag stod i baren och beställde! wink Jobba helger/kvällar som servitris.. Dom var i behov av snygga tjejer sa dom! Hahah.. Sen är jag väl iofs lite av en stammis också.. Och Ida är ju utbildad bartender, så hon kanske också skulle få börja jobba.

Vore rätt kul faktiskt.. + att jag är i stort behov av pengar + egen lägenhet framförallt. Är faaan på tiden! Har ju aldrig fått bott ensam än. Bara med familjen & pojkvän osv.... Men ah, får se hur det blir. Ska förbi i veckan och snacka med dom + lämna cv osv. Får hålla tummarna.

I alla fall, så har jag och Ida haft en kanonkväll här hos mig. Planerat lite inför 14 februari, då vi ska iväg på äventyr i Säter, + färgat håret på oss båda, dansat, sytt hår, osv osv osv!




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0