Good morning..

Hade en superbra födelsedag igår! Dock kunde ingen av mina närmsta vänner komma av diverse anledningar, så det var ju skittrist sad Men Linnea som till och med var magsjuk kom hit ändå och sa grattis och gav mig presentus!! SÅÅ snäll. Fick världens snyggaste dildo, hahah. Ljusblå, kan snurra och vibrera som fan. Fanns 7 olika program, haha så sjuk! 

Men kom en hel del folk ändå faktiskt! Dock blev det sjuuuuukt stressigt.. hann inte med allt jag hade planerat, menmen!  Och trots jag bjöd alla på shottar och typ 6 drinkar var så har jag sjuukt mkt alkohol kvar. Kung!! Längtar till i sommar när man kan ha poolparty osv! yes Hade en prinsesskrona på mig hela kvällen/natten igår också.. Och när jag kom hem mitt i natten så satt den fortfarande på. Alltså har jag åkt ensam hem på nattbussen med en jävla prinsesskrona. Hyfsat pinsamt. Jaja.

Men ska iväg och köpa hårfärg nu! Får se om jag bara gör det ljusare, eller om jag slänger i en röd också.. 
Vad tror ni..? Sen ska jag och Ida och käka lite lunch på tzatziki! För övrigt så blir det en jäävligt lugn söndag.. Man känner ju att man lever om man säger så!


Uuuuuuh vad brudarna var avis ;)


Tog bilderna av dom andra, haha.. tog inga själv som vanligt :(( Hade fan inte tid haha


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0