Hall0o0

.. tja! Tänkte passa på att säga hej, medans jag är hemma hos päronen mina. (Medans jag har en dator som funkar..) Och GISSA vad det var som var fel på min dator??? Lämnade ju in den på lagning för att fläkten var pajj. MEN det visade sig att det bara hade fastnat en fucking damtuss!!! 750 jävla kronor för det! (Fick inte upp luckan till fläkten hemma så jag kunde se...) Så det sög ju. Mycket.

Men ska hämta ut datorn på måndag i alla fall, så då jävlar är jag back on track. På riktigt.. haha 
Ska mysa med hundarna och Johan i hosjö idag i alla fall.. bada och dricka öl osv, medans vi har huset för oss själva.. hehe  Vill egentligen ut och röjja, men bättre att spara sig till nästa helg tror jag!

Skriver mer senare, nu håller jag på att laga mat fakiskt.. Pööss


 
 

Jag och prinsessan 06.00 imorse.. haha vi låg och kollade på The dog whisperer. Hon var nog mer intresserad än jag, haha
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0