Hallooww...

God morgon.. Eller ah. Har varit vaken sedan nio men det är väl inte förrän nu man börjar känna sig vaken på riktigt liksom. Blev fest igår i alla fall hos ett par vänner. Hade sjuuukt kul faktiskt och det hela blev rätt galet. Blev så inni helvette med dans så ingen kände något sug att gå på krogen heller, så vi sket i de! Har verkligen blåmärken och bulor ööööööööööverallt, hahaah! Sjukt.

Idag har jag, Johan och Robin varit ner på stan och käkat lite bakismat (pizza..) osv. Senare ikväll ska vi laga trerätters middag, käka chips och glo på massa filmer. Superbra lördag känner jag.. Behövs om inte annat! 

SYND nog hade jag inte med kameran igår, så blev inte en ända bild. Sry.
 
 
 
Hittade en gammal bild på mig i svart hår. Lite ovant. Saknar dock det inte. Än. Synd dock att jag inte passar så bra i knallrosa läppstift nu till mitt röda hår.. gah
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0