Hangover thursday

Blev en utgång i Borlänge igår som sagt med Linnea! Blev en heeeeel del alkohol + jäkligt mycket dans + dansbattlehahahah. Nä, men det var helt ok! Drack en sjukt skum shot också. Det var ren sprit, BLÅBÄRSSOPPA, och SPRUTGRÄDDE!!!! frown Fyfan, vad den inte var god. Haha! Kör nog helhjärtat på fireball i fortsättningen faktiskt.. Fint'ää!!

Förövrigt så har jag sovit i princip hela dagen idag.. Sen på kvällen har jag umgåtts med Keela och Johan. Vi har käkat bakismat på donken + tagit en promenad osv. Trevligt.

Nu ska jag käka chips, dricka cola och kolla på andra avenynHörshäj.


Finmiddag.. ;)

Linneaaa!


Jag igår innan vi gick ut..!!


Bakis i morse..


....


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0