Happ. Hur mår man idag då ?

.. INGET VIDARE!! Haha, fyfan.. vafan dricker man sprit för??!  Usch vad pinsam man blir :) Snacka om att det är skillnad på alkohol och alkohol.. Åh. Jaja, hade kul igår i alla fall! Hann med sjukt mycket ändå.. Och hade så SJUUUKA bilder på kameran i morse när jag vaknade alltså. Haha, men rätt säker på att en viss person vill att jag behåller dom för mig själv.. HAHAH!!!!!

Nyss varit upp på donken med J och Keela och handlat lite bakismat i alla fall.. Så nu mår man ju lite bättre! Och nu ligger jag i soffan och svullar chips och chillar lite innan Linnea kommer hit.. Vi ska dricka en massa öl idag + kika på hockeymatch uppe på lugnet, haha! Sen blir det lite förfest hemma hos ett par vänner, sen drar vi ned på Pitchers allihopa! Så det ska bli skojj.. Bättre med öl idag känner jag.. Lugnare så, fyfan 
 
Lägger upp några "ursnygga" cambilder på mig och Linnea som vi tog innan vi drog iväg på partajjjj!





 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

känns ballt att man följt din bdb och sedan blogg sedan 2006, och är i samma ålder och bor i sthlm

Svar: haha coolt!
Michelle Hedberg

2013-03-19 @ 19:45:01
Postat av: Anonym

fastnade typ för att du alltid hade korta tröjor/linnen så man såg din mage, tyckte det var skitsnyggt,

2013-03-20 @ 00:12:42

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0