Hemma igen

Tillbringat hela lördagen och söndagen med Linnea! Idag har vi som sagt varit i rättvik precis hela dagen på en mindre hundutställning med hennes Diesel. Dock tyckte jag det var sjuuuukt mycket hundar ändå, haha! Love it. Vill ha minst en hund av varje ras just nu kan jag säga! Såg en asfrän nakenhund som verkligen var heeeelt naken, förutom mitt på huvudet där han hade en liten tuppkam, hahah så jävla häftig.

Aja, hemma nu i alla fall. Är totalt döööd. Så jäkla trött! Så ska dricka en till kopp te nu, sen lägga mig och kramas med min egna lilla byracka som tyvärr inte fick följa med idag :)


Lite bilder...;
 
 
Diesel och jag igår kväll :D

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0