Hi again

Har varit lite rörigt i livet just nu och har väl hänt en del, så ja, därav försvann jag mer eller mindre ett tag..
Menmen.. Har varit iväg idag och shoppat det sista inför min 20årsfeeezt som jag ska ha på lördag också! wink 
Kommer nog bli riktigt skojj! Planerat lite lekar och dittan och dattan osv.. Bara alkoholen som fattas typ... Men den ska jag premiärshoppa på morgonen i övermorgon!

Och tomorrow är det sista dagen på praktiken på Hosjöskolan också. Lite sorligt. Kommer sakna ungarna.
Men ska ta med mig massa bakelser och bjuda på som ett sista avsked, haha!



Lite pryylz 2 the fezt.. groggvirke, snacks, plastkronakungakrona till mig, shotglasvolangerbalonger osv haha! 


Härom dagen... 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0