Jävla dilemma

Är orangeare i håret mer än någonsin just nu. Ser faktiskt förjävligt ut. Trött på att se ut som en morot. Så på måndag ska det färgas bort! 
 
Frågan är bara om jag vågar bleka det en gång till utan att det går av..?? Tveksamt.. Eller om jag ska ha i en randombajsbrun hårfärg som är så lik min naturliga hårfäg som möjligt. (Så man kan låta håret vara ett tag utan att få synlig utväxt) ELLER om jag ska go bananas helt enkelt och ha i en knallröd färg..? Näst intill Rihanna röd..? Så det nästan lyser om en liksom. Vore ju lite spännande.. haha.

Ja, vad tror ni? Näääästan lite småsugen på skrikrött hår faktiskt! Någon som har tips på någon grym röd färg, som håller länge och ser väldigt stark och klar ut? Inte mörkrött!

Alla tips är uppskattade!
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av:

är du tillsammans med johan igen?

2013-03-23 @ 19:57:39
Postat av: Anonym

RÖTT!

2013-03-25 @ 09:19:30
Postat av: jasmine

Den röda färgbomben du har köpt är riktigt bra, de är den jag hade när jag va rödhårig :)

2013-03-25 @ 18:07:56
URL: http://www.sunsh1ne91.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0