LET'S DO THiS!

Wooooooho! Har ÄNTLIGEN fått tillbaka min dator så jag kan blogga som vanligt igen!!  Apglad tjej! Dessutom har jag fått en laddare till telefonen så jag kan ha min älskade iphone igen också, haha. Fan så tragiskt beroende man är av tekniska prylar. Fan pinsamt. Jaja. Jag är glad i alla fall.

Gått på stan med Linnea idag efter skolan i alla fall. Shoppat lite tråkiga tjejsaker, (smink osv..) och RÖD hårfärg. YEAYY!! Ska bli skitkul att testa på något nytt.. Hoppas det blir så som jag vill ha det bara. Ska färga det i kväll i alla fall..

Men nu ska jag och Johan iväg till borlänge en sväng och handla lite och gå på systemet osv.. Brukar vara lugnare där borta.. Haha. H.a.t.a.r.m.ä.n.n.i.s.k.o.r. 

Lägger upp bild på hur håret blir senare... Nu ska jag bättra på sminket lite och dra iväg. Pöss
 
Röd färgbomb, hårfärg, dream matte mousse, mascara, eyeliner och massa randomörhängen som jag mest köpte för att jag behövde fler pluttar. lol.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0