Long day

Haft en riktig långdag med frugan. Åkte in till stan i förmiddags och kom inte hem förrän runt 18.00.. Haha!! Ni kan se vad jag köpte i inläggen under!! wink Sen hann vi med en lunch/middag/whatever på Tzatziki också! Mysigt osv.

Och sen har vi tillbringat resten av kvällen hemma hos mig. Har snackat massa skit och jag har färgat håret. Tre gånger dessutom.. Haha..  Är så jäkla trött nu alltså. Hållt igång sedan sju i morse.... var dessutom full som en gris igår. Känner mig fortfarande bakis. Menmen, tur det var värt det wink


Jag idag på tzatziki.. haha givetvis köpte jag mig en återställare...

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0