Mysdag..

Kör väl på mysdag #2 i brist på annat. Sover som sagt i Hosjö idag med hunden min.. Så har tagit ett bad + kollat på sex and the city osv. Rätt härligt. Är dock så sjuuukt trött nu.. Sovit jättedåligt i natt, då fönstret har stått helt öppet, så sovrummet var sviiiiiinkallt och jag var för trött för att gå upp och stänga det..  Tur att man åtminståne har en karl och en gosig hund att kramas med.. 

Nu ska jag kolla vidare på min sex and the city-box som jag sett minst 5-6 gånger om, + käka mat, sen lägga mig i sängen för kvällen. Är så jävla slut. Haha.. Men imorgon blir det grillning osv med min kära familj + Johan.. 


 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0