Nåt i den stilen

Sådär då! Äntligen klar med det förbannade håret.. Mitt i färgningen så märkte jag dock att färgen inte skulle räcka. Ens till mitt egna hår.. (Skulle liksom färga löshåret också..) Så fick akutringa Johan och be honom köpa med mera färg hem! Så nu har jag inte ett öre att leva på tills i April.. haha FUUUCK

Och trots att jag använt 2 färger i håret, så är det ändå lite halvflammigt och orangerött på vissa ställen.. Men som sagt, nu är jag totalt ruinerad, så jag får gå så här tills nästa månad! Ser dock bra ut på bilderna.. haha! Får duga i alla fall  
 
Tycks..?
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Om du går in på fest och present så har dom svinbra röd hårfärg från stargazer! Dock så är den semipermanent. Men den är bra att ha på innan man tar på sin permanenta hårfärg, den tar liksom bort alla andra nyanser i håret!

Svar: Okej, tacktack! Dock har jag ju tedan en färg i nu.. Gör det något?Vet du vad den kan kosta ungefär? ^^
Michelle Hedberg

2013-03-26 @ 09:23:15

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0