New hair!

Köpte 6 st hårfärger idag.. har redan färgat slut på alla! Så nu är det svarta borta! DOCK blev det givetvis oranget som satan. Men det får man räkna med när man ska bli av med så mörkt hår som jag hade.. Men hade i en askblond efter två blekningar + använde silvershampoo två gånger. Så nu är det mesta borta. Detta får duga tillsvidare. 

Men ska köpa mer blekmedel/slingmedel imorgon. Så ska jag bleka mer i veckan eller så. För längderna i mitt EGNA hår är fortfarande väääldigt mörkt. Så det vill jag få bort så fort som möjligt så det passar in i löshåret bättre. 
Tänker fan inte gå utan löshår. Nej. Nej. Nej. Då ser jag hellre lite halvknäpp och orangehårig ut tills håret är som jag vill ha det..!! laugh














Work in progress...


Haha fyfan va fult



Hahhahaha... Tur det blev chips och groggvirke kvar från festen igår! Det gillade Ida..


energidryck + färga hår liksom


Under tiden.. första blekningen


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0