No computer...

Tjenaaa guys! Tänkte bara säga att min älskade dator är trasig. Fläkten är pajj, så den blir överhettad och srsly KOKHET på typ 10 minuter och stängs av hela tiden. Och eftersom jag är jävligt rädd om datorn ändå, och inte vill att den bokstavligt talat ska brinna upp - då jag snart är uppe i 200 GIG (!!!) med bilder + filmer, ända från från 2004 fram till 2013, så har jag givetvis lämnat in den på lagning..
 
Dock sa dom att dom inte har tid att BÖRJA kolla på den förrän om ca en vecka.. Så blir troligtvis datorlös i ca 1½ - 2 veckor framöver. Vilket resulterar i en kass jävla blogg. Japp. Så nu vet ni det.

Eller, har en extradator här i lägenheten, men den är från 2000. Dvs mer än 13 år gammal. Så, den är knappt "blogg-bar" . + att jag inte har några bilder/program på den heller. Kan heller inte mobilblogga då min iPhone också är obrukbar. Laddarn är trasig. Så varit utan den i några veckor nu. Ledsen tjej blir jag när alla mina behövliga älsklingsprylar bara går sönder och kostar pengar som inte ens finns! Uääh...


Förövrigt är jag jävligt förbannad och lättirriterad these times. Vet inte varför. Kanske är för jag slarvat med mina helvets p-iller som vanligt, och fått lov att överdosera östrogen 2-3 gånger om dagen sen i torsdags för att komma ikapp på kartan. Kvinnliga hormoner är ju fan inte att leka med vet ni... hahah. Man blir ju helt tokig för ingenting. Ville bokstavligt talat slå ned varenda människa jag gick förbi på stan idag. EEHE!!! Tur jag är bra på att hejda mig ändå. Skulle ju bli lite knäppt annars. SO BE NICE PPL.........

ÄHH. Nu ska jag krypa ned i sängen och glo på Sex and the city och kramas med mina godingar som redan lagt sig! HUR MYSIGT?! Lovar att skriva något tråkigt inlägg imorgon med. Japp. Hörshäj.


Myytche gammal bild. Svartskalle och allt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0