Not your business.

Tänkte bara säga att jag tycker människor är bra patetiska ibland. Den relationen jag har med en vän/ex/whatever ska inte påverka relationen mellan mig och dess vänner/familj/yadayada...

Har jag nu en "intrig"/kalladetvadduvill med en person så är det mellan OSS. Det påverkar VÅRAN relation.
Och då behöver ju inte dess vänner/familj komma och "sympati-hata" eller typ töntigt nog ta bort en från fb. För med dom har jag en ANNAN relation som inte ens har med saken att göra. Sen finns det ALLTID två sidor av en story. Men folk vill visst gärna se sig som offer. Helt fantastiskt också att folk orkar bry sig så jävligt. Trött att folk inte har roligare liv än så liksom.

Jaja. Undra hur lång tid det tar innan våran underbara mänsklighet ska lära sig att sköta sitt och skita i andra.
Klyschigt ordval, men trots det verkar folk inte fatta innebörden. Tråkigt.
 
Och ja, ta åt er allihop :)




KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Täääll me?;)

Svar: Vem?
Michelle Hedberg

2013-03-13 @ 21:12:13
Postat av: Anonym

HAHA, tror tyvärr hoppet för människan är borta för länge sen :(
Eller så handlar det helt enkelt om att vissa har ett så tråkigt liv att dom måste lägga sej i andras ;D

2013-03-15 @ 23:24:37

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0