PAIN IS WEAKNESS LEAVING YOUR BODY

Ojojoj, big step. Tog mig i kragen och tränade idag! Har fan ett helt hemmagym hemma med allt man behöver.. Träningscykel, crosstrainer, roddmaskin, bänkpress, pilatesboll, motionsband, träningsmatta, hantlar, step-up-bräda mm.. Men ÄNDÅ har man så jäkla svårt att ta tag i det. Men nu jävlar! Kanske inte exakt VARJE dag, men så många gånger i veckan som jag kan och varje dag jag är hemma i alla fall. För sååå jävla jobbigt är det faktiskt inte när man väl satt igång. Är ju just det att faktiskt komma igång och göra det bara.wink

 



 
 
Mitt egna älskade rosa motionsband från attract, som jag fick när jag fyllde 19 förra året.. Använt kanske 10 gånger, hahahah!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0