Rastlös

Tjuululuu, nu börjar lovet. Sjuuuuuukt skönt! Behövs. Dock är jag så galet rastlös så jag vill typ krypa ur mitt eget skinn. Nää, men typ. Sen vet jag inte vad jag känner för att göra heller. Vill göra något kul, något galet. Men lät ju drygt det också. Och dyrt. Så det sket sig ju. 

Sen måste allting plockas ned i hela lägenheten också + att jag ska flytta tbx till Hosjö i några veckor. Tills lägenheten är helrenoverad och klar.. Wäh. Dryyyyyygt att flänga hit och dit. Vill bara slå mig ned. Ojojoj :)

Närå, nu ska det slutas gnällas. Bättre jag är tyst. Hörs en annan gång när man är pigg, på bättre humör och har något vettigt att säga. Puss.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0