Ryggjävel

Haha alltså.. jag måste vara helt galen när jag dansar eller något. Var ju som sagt ut och dansade och var brakfull i onsdags. Men efter någon timme på dansgolvet så pajjade min rygg totalt. Fick åka hem tidigt innan det stängde osv..(ok, var inte bara därför) Och på natten när jag kom hem var det ännu värre. Låg vaken heeela natten och typ grät/skrek på min förabannade rygg.. Kunde inte ens vända mig i sängen. Tog näst in till 2 timmar att ta sig från sängen till badkaret. Helt sjukt ont gjorde det. Haha..

Men ah, idag är det bättre i alla fall. Kan röra mig lite mer normalt, men dock gör den fortfarande ont. Men inte alls på samma sätt, så det är ju najs. 

Men ah, får se vad som händer ikväll. Hade planer, men som givetvis sprack. Ajaaaa får seeee.
Blir väl att ligga och dö en dag till. Woop!!!!½§½§!!1!!!


 

Jag och goshunden just nu

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0