Skriver + lägger upp bilder imorgon

Heeeeey, råkade visst bli lite av en utgång igår också. Blev lite förfester osv, sen ned på etage och däääänza! Var rätt ok. Tror dock jag fått liiiiite för mycket av det goda just nu. Så nästa vecka blir det nyktert! Ska vara tant och kolla på Melodifestival-finalen med Linnea + gå på hundutställning, haha. Men det blir nog skojj!!

Var på aquanova hela dagen idag med Ida också. Bakis och jävlig. Men vi hade det mysigt och askul ändå. Gick på relaxen också, med bubbelbad utomhus, meditationsbastushowbastu, osv osv. Awesome.
DOCK var det nå jävla idiotblattegäng i 20-25 årsåldern som var på oss HELA TIDEN. När jag och Ida gick förbi dem i poolen så tog 2 av dem mig på röven under vattnet. Gav dom fingret rätt upp i nyllet, men då blev dom asförbannade och fattade inte varför jag gjorde det?! Nä, fyfan. Ska vara glad att dom så pass lindrit undan! Åk hem dit ni hör hemma förfan, här i Sverige respekterar man faktiskt kvinnor. 

Aja. Är astrött just nu, så slänger upp alla bilder imorgon istället.. Måste sova nu! Puss.


Gammal bild ur arkivet


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0