Svar på frågor

Fick en jättelång och fin kommentar igår på bloggen. Och i slutet av kommentaren så hade personen i fråga ställt lite frågor som denna ville att jag skulle svara på i ett inlägg.

Och, ja. Jag har väl inget bättre för mig, så jag svarar på frågorna här nedanför! laugh



Vad ser du framemot mer i 2013?
Oj.. mer party och mer äventyr. Massa spontantripper runt om i Sverige, festival, Spanien, Stockholm osv.. Bara leva galet. You only live ones. Eller ja, det är väl det jag vill i alla fall, sen får vi väl se hur det blir..

Har du piercing i din navel ? kan du i så fall lägga ut en när bild på den ?
Ja, det har jag. Tog den 2008.. men växte ut en hel del fram till 2011. Så tog ur den i ett halvår, och tog om piercingen förra året. Gjorde innihelvete ont andra gången, då det var fyllt med broskbildning. Tog ca 5-10 sek att få igenom kanylen.


 

Hur är en perfekt vår dag för dig och vad tycker du är fint med våren ?
Öh, haha vilken fråga.. Jadu. Det klassiska. Fåglar som kvittrar, vatten som rinner längst gatorna, sol som värmer, solglasögon, kunna ha lätta kläder och höga klackar, se knoppar på träd och blommor osv. 

Vilken linje på gymnasiet går du trivs du är det en rolig linje att gå vad får du göra ?
Gick H&R förut, men nu går jag barn och fritid. Och ja, jag trivs faktiskt för en gångs skull. Och jadu, man lär sig sociala sampel, barns utveckling, ledarskap osv.

Hur tror du 2013 blir jämfört med 2012 för din del ?
Jadu, jag gjorde så mycket 2012 som var GRYMT. Massvis med kryssningar, resor ned i Sverige på spelningarsjuuuukt mycket festande osv.. Så blir nog svårt att toppa det faktiskt. Men ska försöka sikta på att detta år blir ännu galnare och ännu mer händelseriktwink


Vad händer på sportlovet ?
Vet inte riktigt än. Ska försöka dra ned till Stockholm en sväng i alla fall med Linnea och shoppa och festa satan! Sen en kryssning kanske, eller om det blir vid Mars-löning. Får se!

Har du tagit studenten eller gör du det nu till sommaren ?
Skulle tagit den förra året. Men som jag skrev längre upp så hoppade jag av min förra linje, och kommer där med inte ta studenten förrän 2014.

Några planer på vad du vill göra efter gymnasiet ?
Skaffa jobb, eget boende och dra från Falun och upptäcka nya människor och nya äventyr! 

Dina framtids drömmar ?
Jadu, vill helst inte tänka på framtiden så. Det blir vad det blir.

Om du vann 1 miljon vad skulle du göra då ?
Köpa mig en egen lägenhet och en mops.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0