Lite av en summering

Tjenaaaaa peeepz..
 
"Äntligen" tid för lite datorsittande. Tillbringat både hela lördagen och i princip hela söndagen hemma hos päronen. Har badat, solat, grillat, druckit rosé och bara kopplat av. Så härligt.. Behövs ibland! Har verkligen bränt sönder typ hela kroppen. Ser ut som en nykokt kräfta, minst sagt.. Hela ansiktet bränner och gör ont.. Och ja, jag får väl skylla mig själv när jag inte smörjer in mig och ligger i solen i 7 timmar.. *he-he* Men har blivit rätt jävla brun på somliga ställen också. Och det som är rött brukar väl övergå till brunt rätt snabbt..? 

Nu på kvällen så har jag och Johan storstädat hemma i lägenheten och bäddat rent osv.. Har även hunnit med och färga håret lite.. Mer svart. Passade på och färgade ögonbrynen med hårfärgen också, haha gick hur bra som helst!? Ska aldrig mer köpa ögonbrynsfärg.. Folk vill bara tjäna pengar. Same shit, men sitter bättre och längre. (Kom ihåg dock att inte ha det i en halvtimme som hårfärg, utan ca 10 min, precis som riktig ögonbrynsfärg)

Nu blir det te och mackor, sen kolla på film med älskling och sova. Ibland har man det bra. Bra som fan. Natti.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0