Restless

Har trotsat det (ovanligt nog) svenska skitvädret de senaste dagarna. Varit hemma hos päronen igår och badade i timmar i spöregnet. Såååå jäkla härligt! Blir liksom mer kontrast när det är kallt i luften och 26 grader varmt i vattnet. Gillas ju.

Idag är jag dock rastlös. Vill egentligen bada igen. Finns typ inget roligare, haha....  Barn som man är. Men kan inte bada mer förrän jag köpt ny hårfärg. *tönt* All min svarta hårfärg åker ur av allt klor. Så det gamla röda börjar lysa igenom högst upp på sina ställen. Mindre fagert. Och jag har inte råd att köpa ny hårfärg på ett tag.. Lol.

Jaja. Så jag lä väl göra något annat kul. Som? Alla blir så deprimerade av vädret. Det är till för att trotsas. Ska man bli tråkig bara för att det är lite regnigt, så kan man ju flytta från detta land direkt. Vi bor ändå i Sverige, och större delen av sommaren kommer troligtvis se ut precis så här. Triiiiiiiiist.. Fortsätter väl spela min sommar-playlist och drömmer mig vidare.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0