Sometimes u just are

Shiiiet. Hade nästan glömt bort min stackars blogg! Hur fan orkade/hann jag updatera massa inlägg varje dag förut..? Mysterium.

Har hunnit med några utgångar sen sist i alla fall. Var av en var spiknykter. Jag och Linnea drog till grannstaden och dansade satan i fredags. Nyktrare än någonsin och skålade på vatten hela natten. Först upp ensamma på dansgolvet var vi trots det. Duktiga brudz. Och i lördags blev det chill'n dill hemma i tv-soffan med Linnea och Johan framför Eurovison, haha..

För övrigt är jag trött på att känna mig trött och låg hela tiden. Vill vara glad, pigg och orka göra saker. Orka vara social, orka göra något, orka vara trevlig, orka känna för att göra annat än bara ligga och dö i sängen och vänta på bättre tider. (Som vadå, kommer av sig själv?) Aja, som det ser ut nu, så blir det i alla fall både Motala och Norrköping inom en månad. Skönt att lämna denna lilla skitstad. Blir nämnligen Bråvalla-festivalen, sååååå fett. Så det gillar man ju.

Men nu ska jag fortsätta med att ligga i sängen och dö. Skönt och ungefär det enda jag orkar. Tur jag har swefilmer.com och netflix! Pusstjuooz.


 
 

 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0