Svull svull svull..

Dagen har bestått av plugg, plugg, plugg, plugg, pizzakäkning. filmtittning i skoluppgift-syfte och mer plugg. Bara älskar mitt roliga liv just nu. 8-)

Kan det inte bara hända något. NÅGOT. Vad som helst. Men brandvarnaren gick i alla fall igång när jag gjorde bröd i ugnen idag. Det var ju skojj. Fast nu vill jag ha helg tack, så man kan få göra något ROLIGT och dra ut på rajjrajj och glömma verkligheten för en stund. Då blir man glad! Känner mig konstant rastlös. Fast jag har viktiga saker att göra. En hel del dessutom. Förtjänar väl egentligen inget rajjrajj, men lite sånt måste man ha för att orka allt det mindre roliga också. Men ingenting duger liksom. Som sagt, never satisfied. Never. Men sen är det ju mina beslut, och jag beskyller ingen annan än mig själv. Det gör jag inte. Jag är väl bara hopplös helt enkelt. 
 
Ska hämta ut mina nya skor imorgon i alla fall. Skojj. Och plugga. Mindre skojj. En bajsblogg får man på köpet också. Skojj va? SKOJJSKOJJSKOJJ. Aja, nu blir det en sen kvällspromenad för att bränna lite fett man får av allt stillasittande i kombination av kaffedrickning, mackätning och pluggande. Blää.
 

Äckliga fötter som ska tas om hand också. Orkar inte. Frivlllig??

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Martin

vad vill du att jag gör med dina fötter?

2013-05-16 @ 00:31:11

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0