Tröött..

Varit uppe hela natten med min stackars hund som var ledsen och hade ont. Hon var jättetrött och ville verkligen sova, men låg och typ gnydde/skrek och var jätteledsen ändå från ca tio på kvällen till sex på morgonen. Hon lät verkligen illa och kunde inte ligga still så jag kunde inte heller sova... Så jag och hon höll till på soffan hela natten.  Verkar som att hon har brutit svansen.. (lol..) Eller i alla fall stukat den rejält.. Kan ej röra den, och skriker till när man rör den och vill liksom inte sitta så att den "böjs". Men vad jag vet så läker i alla fall svansar av sig själva utan någon större hjälp, än att vila. Så ah, får hoppas den blir bra. Blir ledsen av att se henne ha så ont 

Aja, nu ska jag sova någon timme och ta igen lite sömn, sen blir det plugg för hela slanten så man kan ha roligt i helgen med gott samvete! 
 
 

Haha, min hund är cp..
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0