3 months change

Sjukt ändå! Försöker alltså att träna 6 dagar i veckan (ibland blir det bara 5) beroende på hur veckan ser ut med annat osv. Burkar köra allt mellan 45 min till 1+½ timme. Angående magen så har jag i princip endast kört efter DETTA program, som jag sagt många gånger förut. Kör som rutin att alltid köra denna innan jag börjar med allt annat. Kort men intensivt pass utan pauser, vilket ger bra förbränning 

Förövrigt så gick passet idag iiiinte så bra. Hade tagit en av ripped hardecore tabletterna  som jag tipsade om förut. Trodde jag hade ätit bra innan, men icke. Fick akutont i magen, ville spy och fick pausa passet i 15 min innan jag kunde köra på igen. Ja, dom är riktiga prestationsförhöjare, meeen många får väldigt ont i magen/bröstet/mår illa av dom, om man inte druckit MYCKET vatten och ätit AAASMYCKET mat innan. Johan gav dom till mig för att han inte klarade av dem liksom. Så nah, glöm att jag tipsade om dem och ta en kopp kaffe eller en celsius innan bara. Det räcker. Folk vill bara tjäna pengar på skitsaker  Natural is the best.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Louise

Tack! Fick jag inspirationen jag behövde. Har väntat på att få tillbaka motivationen. Har gått upp nästan 10 kg sen jag tränade! Nu ska jag ta tag i det igen!

Svar: Men vad härligt! :D Go for it!!
Michelle Hedberg

2013-10-14 @ 12:53:52
Postat av: Sara

Duktig du är!! Stor skillnad! :-)

Svar: TACK:)
Michelle Hedberg

2013-10-18 @ 14:53:00

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0