Done for today!!

Äntligen klar med träningen för idag. Happy me! Haha, så sjuuuukt omotiverad just nu. Vet inte varför riktigt. Men blir väl bättre! Kan inte vara på topp jämt. Men jag tog tag i det i alla fall, that's the point. Så nu ligger jag i sängen och vill bara sooova.. Snart så!

Tog en asläskig bild btw. På första bilden jag tog så var det typ 4 lysande små orber runt om mig. Bilden efter, så är alla dem borta. Men en AS-STOR är precis framför mig och lyyyyyyyyyser och är i rörelse samtidigt. Och nej, kameran var inte i rörelse - den stod still på självutlösare i 10 sec innan bilderna togs. Och najs att det är det hörnet i rummet där Keela började skälla/morra åt mitt i natten för någon vecka sedan. Aja, vet väl att det är saker här ibland osv, men dom behöver ju inte förstöra mina bilder liksom. 
 
 
Testade stå + gå lite på händer idag också. Gick bra. Gick runt på händer varje dag förut. Kunde verkligen gå huur långt som helst, utan problem. Kunde gå runt på gräsmattan på händerna hela dagarna. Men sen fick man lite andra intressen. Haha.. Aja, för att inte ha testat alls på några år så gick det ju bra. Och ja, lägenheten är rätt trång så detta var enda stället att testa på. Och nej, jag står inte mot dörren. Hade den mest där bak utifall det skulle gå åt helvette.. 
 
Ser askort ut. Men är 170 CM HÖÖÖÖG FAKTISKT!!!!!!!!!!!!!!!!11


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0