God natt!

Hellöööw. Inte haft tid förrän nu. Lite busy. Men mest glömsk antar jag. Denna dag har mest bestått av bajzskola hela dagen (wooh), 1 timmes träning när jag kom hem, och sen på kvällen så kom Linnea hit och gjorde mig sällskap tills typ...nyss. Bad henne köpa med en celsius påvägen hit, men jag fick 3 st i olika smaker då hon inte visste vilken smak jag ville ha. Haha sööt! 

Borde sova nu. Men är inte trött, som vanligt. Så blir väl och kolla klart på Wallander och hoppas på att man blir trött av det.. Imorgon blir det i alla fall en chill dag i skolan. Sen ska jag och Johan baka massa kanelbullar (kanelbullens dag, dah), och på kvällen ska vi käka tacos och glo på idol. Asgött.

Natttttttiiiiiiiii..



 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0