Lördags

Tjooo, råkade visst bli en liten spontanare i lördags.. Blev lite "förfest" hos Kajsa och Ricky + fleeera timmars ölspel, haha crääjzy. Sen drog vi ned på pitchers och forsatte kvällen/natten där. Bra kväll! 

Annars dåå? Igår så drog jag och Linnea hem till Sara på födelsedags middag + fika. Fyller ju 20 bast den gamla tanten. Så det var ju trevligt. Hade ju tänkt att vara nykter till halloweenhelgen ni vet.. Men när en vän fyller hela 20 år, så måste man ju ställa upp. Så ska inviga bolaget med na' i veckan och dra ut på galejj på fredag antar jag. Shiiiiet vad jag måste träna i veckan.. 
 
Aja, ska ut på 60 minuters powerwalk nu, sen hem och käka fetfrulle. Och runt två så ska jag vara i skolan.
Woopwoop. Hörs!
 
 
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0