New computaaa'

.. eller ah. Är väl egentligen inte min direkt! Fått den av skolan tills jag går ut i juni åtminstone. Och det är ju trevligt! Så nu har jag installerat spotify, google chrome, youcam, sparat en massa bokmärken, gjort ett rosa tema, fixat snygg bakgrund + fixat lite andra inställningar så den känns mer personlig. 

Aja, nu ska det sminkas och byta om till vanliga kläder (gått i adidasmjukiz all day long), sen rusa ned på stan, as I said. Ska först käka pizza på american take away med Idaskida, sen kanske vi tar en runda på bolaget eller så. Är ju tydligen klassfest i helgen (pust!!!!). Haha, fortfarande helt slut + lite opepp sedan förra helgen. Menmen, blir nog kul i alla fall! Hinner nog bli pepp igen, hoppas jag. Men blir nog bara liiiiite vin då faktiskt.. 
 
 
-

haha, hur fan får man bort vattenstämpeln??? Den ba photobombar och förstör.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0