Nu jävlarrrrrrrrrr

Var ju sjuk för några veckor sedan, och sedan dess (for some damn reason), så har jag inte hållt i liiika bra. Visst, jag har tränat nästan varje dag. Men går inte lika ofta längre + har slarvat en del med kosten. Typ käkat massa vitt bröd, pasta, massvis(!!) med chipspåsar, småäter ofta, + även druckit alkohol vid några tillfällen. Vilket givetvis gör att jag i princip står still, oavsett hur mycket jag tränar. Kosten är sååå mycket viktigare och gör mest inverkan.

Så, nu ska jag försöka vara lika duktig som jag var för någon månad sedan. Vill komma någonstans. Värdelöst att bara gå plus minus noll liksom. Nä, allt eller inget - nu jävlar! Har gått upp i muskler osv, men inte gått ned i fettprocent. Borde egentligen testa med en deff-period men tror inte jag skulle palla en sån strikt diet.. Aja.. Dock tycker jag att alla ska ha EN dag i veckan, då man får äta precis hur mycket skit man vill. Tex passa på att ha socker i kaffet, äta rostat bröd till frulle, och kanske dra en utgång med vännerna på kvällen. Tycker aldrig man strängt ska förbjuda något, då kommer man aldrig kunna håll i på lång sikt. Blir även som en liten belöning för allt slit. Så en cheat-day i veckan/varannan vecka förtjänar alla.  Men tro mig, jag har iiiiiiiiiiiiinte hållt mig till varken eller eller två dagar den senaste tiden. Aja, never 2 late for a change. Let's do this. Who's with me?!
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0