NY BLOGG..

Wuppz. Fick något ryck såhär mitt i söndags natten och gjorde mig en sprillans ny blogg.
Helt tom på innehåll, alltså en riktig nystart. Mycket snyggare och fräschare. Ska försöka sköta den bättre.. hehe

Från och med nu finner ni mig HÄÄÄÄÄR!
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Kan du inte sätta över alla gamla inlägg också? Jag ääälskar o kolla på dina gamla inlägg ibland!! Ta fan inte bort den andra bloggen då :O!

Svar: Hade gärna gjort det om det hade gått. Men det finns tyvärr ingen funktion för att flytta över alla inlägg från en blogg till en annan på blogg.se, tyvärr. Då måste jag isfl flytta över alla tusen inlägg manuellt, en och en för hand. Och det är ju lite drygt. Men tänker låta denna blogg vara kvar - och öppen. Så det är bara att gå tillbaka och läsa om man vill det! :)
Michelle Hedberg

2013-10-28 @ 09:37:41

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0