She got it

Heeeeej. Alltså jag har legat i sängen och sovit fram och tillbaka, ända tills NU. Sååå jävla slut.
Jag och Linnea gick ned på pitchers igår ändå... Lite spontant och träffade lite folk. Helt ok. Men tog bara en drink + en öl. Och ändå är man mer död än levande idag. Klent virke nu för tiden..


Aja, nu ska jag faktiskt ta tag i resten av denna dag. So what 2 to?
* Städa hela lägenheten
* Ta ett bad och fräscha till mig
* Träna minst en timme
* Lagat mat, typ nu direkt
* Kladda på lite brun utan sol
* Och, eventuellt hinna med en pw runt sjön om tiden räcker till.


Sååå.. skriver senare, hä' ska man vara produktiv!


 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0