What if nothing is diffrent

Tjaaaaaaaa. Åkte hem till lägenheten direkt efter skolan med Sara och käkade brunch och bytte lite jeans med varandra. Awesome när man inte har råd att köpa sprillans nya liksom! 

Annars då? Rätt bajsig dag. Legat i badet i någon timme och stirrat, åkt till affären och handlat, tränat en timme (cirkelträning för mage, ben, äzz), kollat på tv med J, och bla bla bla.. Känns som jag är en rastlös själ just nu.
Men ah, ingen som kan göra något åt det förutom jag själv. Lär komma på hur först bara. 

 
Resultatet av smink och träning.. Så det ska va! Tog i tills benen darrade som asplöv och jag mådde illa och ville spy typ. Najs.

Och vågade på mig celsius colasmak.. Men föredrar nog citrus! 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0