Äntligen hemma

Blää, äntligen hemma från stan. Vilken pärsssss. Haha, blir alltid så jäääävla stressad och irriterad på bolaget av alla människor som trängs, stressar runt, glor, luktar illa och är ivägen. Så tog bara något random rosévin som har en fin etikett och fin färg + en burk starkcider, betalade och sprang ut lika fort. Haha... Suck..

Aja, nu är man hemma i alla fall. Ska försöka leta reda på nya planer tills imorgon. Sprack ju som vanligt. lol. 
Såååå ... Ja. Får väl se hur det blir. Men något blir det! Hoppas jag. 

Ska ut och möta upp Linnea nu en liten sväng och snacka lite bull + planera morgondagen, sen blir det mys - all night long!  För övrigt är jag kladhezt! Verkar som jag kommer få mer studiebidrag!! Eftersom jag är 20, and still go gymnasiet. Så kommer få ca 3600 den 25e, (i efterhand från förra terminen) + 2800 till som jag kommer få varje månad. (Ca 700kr i veckan). SÅÅÅ JÄVLA SKÖNT! Äääääntligen kunna leva lite och kunna betala för mig själv mer! iiih:)


Todays faceee;

-
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0