Billig hund.

Halloj, har kommit hem till lägenheten på kvarnberget nu, och sitter väl här och ääääär.... lite mindre glad.
När vi kom hem efter dopet så hade Keela käkat upp mina sista string. ALLA mina favoriter ska hon slita sönder! Har inte ens ett enda par kvar längre! Så nu har jag bara vanliga hotpants, hipsters och sånt trök kvar. Och sånna använder jag aldrig under jeans/leggings då jag HATAR när troskanter syns. Och ja, dem syns på tammefan alla. Så går bara runt i sånt hemma eller när jag ska sova..Och jag kommer inte ha råd att köpa nya underkläder heller. BLÄ. Sugen på hund någon? Extra pris just nu! 

Aja, nu har karln gått till gymmet. så ska passa på att träna en timme eller två här hemma jag också. (Ej råd med gym) Då brukar man genast bli på bättre humör! Får se om jag orkar lägga upp en bild på allt jag tränat idag sen. Men jag skriver senare när jag är allt som färdigtränad, färdigduschad och färdigkäkad (???). PÖSS!
 
nyss

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0