Blablabla

HEJHEJHEJ. Känner mig fortfarande rätt halvdålig. Nysit (??!) och hostat mig genom hela natten. Roligare har man ju haft! Men man kan ju inte alltid ha kuuuul liksom. Men måste ändå fixa mig lite lätt alldeles strax och dra ned på stan. HAaAaTAR STAN. Har fobi för folkmassor. Eller mja, folk i huvudtaget. Fuck människor. Och speciellt gå på systemet. Ensam. Speciellt på fredagar. Speciellt på fredagen den 13e. 

Men jag måste. Ska ut imorgon, så vill helst ned och fixa klart allt idag.. Orkar inte stressa ned imorgon när de stänger så tidigt. Skönt att ha det gjort liksom. Blööööhh... Men sen när jag kommer hem så blir det bara lugnt. Mysa lite med karln min, kramas, äta gött och glo på tv och sånt där. Så är man pepp inför imorgon istället. Har ju inte blivit något de senaste två gångerna "när jag skulle ut" sååå, hoppas det går bättre denna gång. Fan 6-7 veckor sedan sist.. Buhu :((( 


Aja, nu ska hä' sminkas!

Huuuuhjeeda mäjj vad rött och krulligt hår man hade! 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0