Buuzzy

Tjennaaaa folk. Blev som sagt en långpromenad från kvarnberget till hosjö idag. Dock var det inte alls lika långt som jag trodde. Var bara 8 km, haha...... Men gick ju en liten genväg också iofs! Aja, 8 km är ju alltid något, right? 494 kalorier rök då iaf!
 

Sjuuukt trött just nu. Somnar alltid så jäääävla sent in på natten jämt. Det suger. Jag suger. Men ska försöka sova i tid idag. Inom ca en timme i alla fall  Imorgon blir det upp tidigt på en springtur (!!) igen. Var ju någon vecka sedan nu.. Får se hur det går! Om kroppen är redo än..? Sen blir det skolan på en lektion (asvärtnejintells), sen ska jag och Johan iväg och stoooorhandla utav bara fan, and after that ska jag ned på stan själv och leta efter diverse saker. Typ presenter och standard-smink som är slut. (Lika värdelöst att lägga pengar på som räkningar), och sen ska jag ned på stan ännu en gång med la familia och käka på banken.. Och slutligen hem och TRÄNA! Fyfan så gött. Blir nog en bra dag 
 
Nyss badat, brunutansolat-mig, rakat ben och yadaydayada.. Så jävla trött på att gå runt och känna sig ful jämt. Blää. Man känner sig ju knappast mindre risig när man är sjuk heller.. haha. Tur att varma bad gör suuUUuuuUuzen! Nattihej.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Lova

Vad använder du för bus? :)

Svar: Använder en bus från L300. Dock är den endast till för ansiktet står det. Men jag använder den på hela kroppen, och det funkar utmärkt! ;) Men man ska smörja en gång om dagen i några dagar för att få fram önskat resultat. Men jag brukar smörja typ 2-3 lager på en gång, går det också.
Köpt dock en ny bus idag från åhlens. Deras egna märke. Tycker den är bra också + håller länge!
Michelle Hedberg

2013-09-25 @ 07:07:21

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0