Cheater

Heeej! Nyss kommit hem efter en promenad till willys med Linnea. Vi drog och handlade en massa mat + chips till idol, HEHE! Så nu blir det kvällsmys med pojkvän och skrutthund. Tänkte att eftersom jag ändå är rätt sjuk och seg idag + skippade träningen helt, såååå kan jag väl ändå passa på att ha min cheat-dag?  (hahaha, always lookin' for a reason..) Så, ah. Nu sitter jag här med en skål med chips + dipp. Men var i alla fall duktig och köpte loka. Men tycker fan det är sååå mycket godare än läsk, så, mjo.

Aja, blir stenhård träning + kost resten av veckan istället. Såååklart. Annars förutom viss sjukdom är allt som det ska. Kommer äntligen få in en massa pengar imorgon + nästa vecka, jag har världens bästa familj, vänner, pojkvän + hund, och ska i veckan äntligen boka studentkryssning för 24 februari. Feeeeting kul avslut med klassen på detta skit! Woho, im on top!


 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0