Dagens shopping

Blev som sagt en rejäl shoppingrunda idag. Fick med mig en heeel del hem. Haha. Vissa saker nödvändigare än andra om man säger så..
 
 

Onödig gömma-håret-keps, några stringtrosor eftersom någon åt upp mina, ett random linne att sova i, och en pushup-bh i snorgrönt (charmiiiigt) som jag märkte var hela 85cm runt om istället för 75 som jag skulle haft. Så den satt ju rätt bajskasst. ÅH.

Assnygg sminkväska från makeup store. Värsta klippet. 100;-

Rosa korta shorts att träna i hemma + ett par träningsleggings från gina tricot.. Alltså LOL. Klart sämsta skiten kan jag lova efter att ha tränat och sprungit i dem.. Ett litet tips - lägg hellre en tusen lapp på ett par riktiga träningstights!

Lite fler gå-runt-i-hemma-trosor i kuliga färger

Sen avslutade vi på dollar store, haha. Kung-butik! Där har till och med jag råd att handla liksom!! Hur najs? Blev en jävla massa hårspray, balsamspray, energidryck, svart hårfärg till senare, body butter (har inget?), ansikts-skrubb. Och ja, det äckliga ni ser längst fram är inget mindre än rökta grisöron. For my dog, promise.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

Vart är träningsshortsen köpta? Sitter dom bra?

2013-09-20 @ 12:14:44

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0