Dagens träning

Tänkte väl visa mina dagliga övningar jag ALLTID gör! Dessa kan vem som helst göra hemma, när och var som helst. Bra va?!
 
 
 
 Mage:
Brukar köra minst 30 gånger på varje övning x 3 omgångar. Men försöker göra så mycket över det jag kan. Ett tips är ju att lägga på lite extra krut på sista omgången. Alla dessa gör jag alltså dagligen.
 
 
Ben och rumpa:
Squats och step ups brukar jag köra 20 åt gången i 3 omgångar. Dom nedre bilden brukar jag köra allt mellan 60-100 st rakt på varann. Alla dessa är också ett par övningar jag alltid gör, 6 dagar i veckan. Men du känner bäst själv vad du klarar av och inte. Men kom ihåg att det blir lite enklare för varje gång. I början kan det vara lite svårt med förjävlig träningsvärk osv, och då måste man låta kroppen vila så man inte sliter ut musklerna istället. Men efter bara några gånger är träningsvärken ett minne blott  


Och slutligen, armar:
Axlar / biceps / triceps.
Dessa strandard övningar brukar jag också alltid köra som avslut, innan jag går in i duschen. Ca 20 st, också i 3 omgångar. För mig är det lagom, tills vidare i alla fall!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0