Evening walk

Heeej! Nyss kört ett träningspass på en och en halvtimme. Haha, körde verkligen slut på benen. Skakade som ett asplöv när jag var färdig. Men det är precis så det ska vara! Allt eller inget. Nu ska jag ut på en snabb kvälls-powerwalk med mig själv och spotify. Då sover man som ett litet barn sen! 

Körde på riktigt hårt idag och pushade mig själv till max. Då förtjänar jag att vara lite mindre nyttig imorgon. Ska nämnligen hem till päronen och skåla ut sommaren. Basta, bada pool, dricka drinkar/vin osv. Men nu känner jag att jag gjort mig hyfsat förjänt av det! Dumt med ångest liksom.

Aja, nu ska jag dra ut innan det blir allt för mörkt.. Pözzzz.

Yesterdays

Linneas hund Diesel och min Keela idag i hundgården. Haha, inte dirkekt världens bästa vänner.. Men ser ju gulliga ut på bild i alla fall! 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0