Fits better


Samma linne, men ca 5 veckor mellan bilderna. Ser fan photoshoppat jävla uppblåst ut på första bilden! AAAAHHHH.. :( Sjuuuukt att det gick så långt! Aldrig varit så fet som denna sommar faktiskt. Sa ba kabooom liksom. Så blev rätt ledsen på mig själv. Men jag drack ju verkligen fleeeeera gånger i veckan också.. Då ser man ut såhär sen. Så ni vet... haha ;) Men att bara genom sluta dricka såna kopiöööösa mägder alkohol gör ju att man går ned i fett% bara det, utan ändring på kost och träning.. Dock försvann ju lite patte också. Men de sket man väl i. I längden så väger de upp ändå!

MEN så jääädra skönt att det äntligen går åt rätt håll för en gångs skull. YYEY!!! Fast idag blev det faktiskt att vila från träning. Blev så stressigt allting. Plus att jag har benhinneinflamation (dah), så kan inte ens gå pw utan att det gör ont.. Så ska vila upp benen lite. Och kanske ha ett lugnare tempo nästa gång. För övrigt så körde jag bara ett kort magpass idag efter ab-videon jag länkade igår. Kör extra hårt imorgon bitti istället. Känner bara för att ligga i soffan denna kväll. So that's what Im gonna do! Kanske unna mig en påse chips också. hehehehehehehheehhe.. Pöss.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0