FREDAG!

Äääääntligen ledig! Så jävla behövligt. Men jag lär skita i träningen idag OCKSÅ. Måste nog faktiskt vila mig tills jag är heeelt frisk... Så jävla tråkigt. Nu är det värre. Såklart. Får skylla mig själv, ja. Började träna för tidigt, men jag trodde faktiskt att jag var på bättringsvägen. Men icke. Galet mycket snor alltså, trött som fan, rasslig, hostig, yr och snurrig. Ja, roligare har man ju haft. En fredagskväll. Så jag och tros-ätar-hunden blir på rehab hemma hos päronen och delar med oss av smittan! Generösa brudz. 

Hoppas ni får en roligare helg än mig, haha... Ingen fest och dans, och heller ingen träning eller springtur.. GAHHH. :'( 


En bild från förra sommaren, haha PLUTTFACE 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0