Up and go!

Mina älsklingar har redan lagt sig.. Tråkigt och ensamt att vara uppe själv, så har väl lagt mig i sängen jag också. Ligger dock och kollar på GG med hörlurarna i.. Heh.

Ska gå upp 05.00 imorgon bitti, när baby ändå går upp till jobbet. Ska dra mig ut på en springtur tänkte jag. Hatar att springa när människor ser mig (haha...) Så jag tänkte att klockan 05.00 en söndagsmorgon, booooorde ju inte så många vara vakna?!! Sen kör jag ju inte speciellt mycket cardio annars, utan mest styrka. Så tänkte testa att köra mer på det också! Eller jag powerwalkar iofs ju varje dag, men vet inte om det räknas som cardio..? Gör det?

Men är ju sjukt skönt att vara uppe i soluppgången och friska luften och ha hela världen för sig själv! (i princip i alla fall) Riiiiiiiiiiiktigt go känsla. MEN när jag är klar med springturen så kommer jag givetvis att gå hem och sova några timmar till.. Är ju faktiskt sista lediga dagen, då får man sova huuuur länge man vill. Så den som stör den dör! Puss natti.
 
 
Nyssssssssss. Nybadad och jävlig. Och nej jag är inte emo, min bajshund har vassa naglar. Och när vi bråkar är det smällar man får ta!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0