Idolchilln'dill

Känner mig febrig som fan och har asont i halsen. Känns som man sväljer taggtråd. HUR SKÖÖNT?
Inte alls, nä. Känt mig lite halvseg hela dagen + halsont, men trodde bara jag varit lite trött för att jag sovit dåligt bara. Men som jag känner nu är fan inte okej alltså..  Blev värre som fan nu fram mot kvällen.. Så körde bara ett kort mag-cirkelträningspass på en kvart, och gick 30 min promenad istället.. Borde nog vila lite mer. Buhu....

Så nu blir det massa glas vatten, dricka te, dra lite mer sömn än vanligt, och försöka vila kroppen så gott jag bara kan. Har fan inte råd att vara sjuk just nu! Åååh, fml.. Aja, nu ska vi fort's glo idol och sånt. Hörshej.
 
 

Tur att en promenad i frisk luft sällan skadar!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0