Leg day √

Dagens benpass avklarat! Gick hyffsat bra! Inte alls i början dock, tog ett ripped hardcore piller, med lite för lite mat i magen... (Bara en macka och yoghurt + flingor.) Egentligen alldeles för lite, såhär i efterhand. Och ja, utan att gå in på delaljer så kan jag säga att det gick åt faaan.

Så fick avbryta passet och ställa mig och laga ett helt paket med massa bacon, för att sedan fortsätta. Dåååå gick det grymt! 


Grow grow grow! Fått massa bristningar nu på sidan av låret för att jag gått upp den del i muskler på lår och äzz. Haha... Men tur jag älskar tatueringar och kan täcka över sånt sen i framtiden om jag vill det! Men ska försöka bli bättre på cardio och förbränna lite mer av allt som lagts på under sommaren. Men tycker styrka är sååå mycket roligare.. Haha iiiilandsproblem.
 
Aja nu ska jag byta om från träningskläder och leta fram en PARTY-OUTFIT! - Ja, mina vänner ni hörde rätt! Idag får Michelle bli full! Nästan glömt känslan  
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0