Morning run

HOOOLA AMiGOOS! Jag och babe gick och lade oss i hyfsad tid igår kväll, så ställde klockan på 05.15 för att gå upp på en morgon kortis-springtur. Och joråå - det gick idag också! Slog även personligtrekod tidsmässigt.
Askonstigt, då jag gick hela första kilometern och desperat försökte få hunden att bajsa.... -.-'
Men sen så! ;)

Seeeeeeeeen gick jag hem och sov 2 timmar till, hehehe. Hade knappast orkat gått upp klockan fem annars kan jag säga! Men skönare att springa sådär tidigt tycker jag. Man är helt solo ute (viktigt, gillar inte att hurta mig framför folk), det är friskare luft, och yadaydayda..

Inte så lång runda, men känner ändå att det var lagom med tanke på att man nyss vaknat liksom.
 

Har sprungit + powerwalkat 16.9 km sedan i söndags. (Har glömt att knappa in en springtur på 3.3 km på runkeeper) Not so much, men har varit lite sjuk denna vecka, så har tagit det lugnt och bara legat inne i flera dagar också haha..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0