New pantiiiezzzzzzzzz

Y0O0O0O0O0!! Fick hem mina nya braxer från gymgrossisten idag! Hoppla yeeey! Dock åtthundra riksdaler mindre i plånkan, men vad göööör väl det nu liksom? Jag är väl nöjd!

Dock är jag FORTFARANDE sjukling. Och det är verkligen helt värdelöst. Vill träna mer än någonsin nu. Men kan jag det? Nej. Eller ah, kan kan man väl alltid. Dock inte nå vidare smart om jag faktiskt vill bli frisk  Och det vill man ju. Fortfarande hela näsan full i snor, halsen full i slem, och hjärnan helt snurrig och fortfarande lite lätt efterbliven.

Så nu blir det en kortis-promenad med doggen i skogen, sen ska jag och älskling baka bröd och bullarrrrrrrrrrrrr. HUR NAJS? Älskar bröd, haha! Dock någon nyttig variant.. I hope. Har ni några tips?! 


 Typ sådär då.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0